
#308 – Het gaat goed tot het niet meer goed gaat
Vaak kijken we naar organisaties al stabiele eenheden – eenmaal iets ingeregeld dan werkt het zo totdat we andere keuzes maken. Maar in de praktijk
Vaak kijken we naar organisaties al stabiele eenheden – eenmaal iets ingeregeld dan werkt het zo totdat we andere keuzes maken. Maar in de praktijk
Karin haalt een artikel uit het FD aan waarin verslag wordt gedaan over de nieuwe ontwikkeling dat beursgenoteerde ondernemingen de bonus van de top man/vrouw
Deze aflevering staat klantloyaliteit centraal. En wat organisaties doen om loyale klanten te krijgen – van bestaande klanten loyale klanten te maken -, of juist
De snel veranderende en altijd in beweging zijnde wereld vraag nogal wat van onze organisaties. Want ergens een ontwikkeling missen kan het verschil zijn tussen
In lijn met de aflevering van vorige week kijken Karin en Marischka deze week naar de rollen 3 en 4 van het middenveld en wat
De wereld om ons heen is aan het veranderen – in de managementliteratuur hebben we het dan over een VUCA wereld. Niet alleen is er
De media – klassiek en de socials – staan elke dag bol over wat er nu weer in de VS is gebeurd en wat Trump
Je bent er bijna… Nog even je gegevens invullen