
#326 – Leren van de beste…
Karin en Marischka gaan deze week dieper in op hoe je je eigen handelingsrepertoire uit kunt breiden door te leren van de beste. En dan
Karin en Marischka gaan deze week dieper in op hoe je je eigen handelingsrepertoire uit kunt breiden door te leren van de beste. En dan
Deze aflevering van de DNHS podcast start met een mail die Marischka kreeg met de uitnodiging om een 5-daagse training mannelijk leiderschap te volgen. Foutje
Op 1 mei vieren we de Dag van de Arbeid. We herdenken dat we op 1 mei 1890 wettelijk een 8-urige werkdag kregen. Dat was
Karin haalt een artikel uit het FD aan waarin verslag wordt gedaan over de nieuwe ontwikkeling dat beursgenoteerde ondernemingen de bonus van de top man/vrouw
De snel veranderende en altijd in beweging zijnde wereld vraag nogal wat van onze organisaties. Want ergens een ontwikkeling missen kan het verschil zijn tussen
In lijn met de aflevering van vorige week kijken Karin en Marischka deze week naar de rollen 3 en 4 van het middenveld en wat
In deze aflevering van de DNHS podcasts praten Karin en Marischka over wat digitalisering nu eigenlijk aan veranderingen in onze (organisatie)wereld heeft gebracht. Want dat
Onderzoek wijst uit dat we veel te veel onderzoeken doen. We hebben zelfs een symposium gehad in Nederland met de titel ‘Niet weer een onderzoek’.
Vanuit vragen en de ervaring praten Karin en Marischka over hoe we de zaken in ons werk organiseren. En dan met name als het neerkomt
In de media kunnen we de eerste 100-dagen van Trump in zijn tweede termijn in het Witte Huis op de voet volgen. En ook de
Karin en Marischka gaan deze week dieper in op hoe je je eigen handelingsrepertoire uit kunt breiden door te leren van de beste. En dan
Deze aflevering van de DNHS podcast start met een mail die Marischka kreeg met de uitnodiging om een 5-daagse training mannelijk leiderschap te volgen. Foutje
Op 1 mei vieren we de Dag van de Arbeid. We herdenken dat we op 1 mei 1890 wettelijk een 8-urige werkdag kregen. Dat was
Karin haalt een artikel uit het FD aan waarin verslag wordt gedaan over de nieuwe ontwikkeling dat beursgenoteerde ondernemingen de bonus van de top man/vrouw
Deze aflevering staat klantloyaliteit centraal. En wat organisaties doen om loyale klanten te krijgen – van bestaande klanten loyale klanten te maken -, of juist
De snel veranderende en altijd in beweging zijnde wereld vraag nogal wat van onze organisaties. Want ergens een ontwikkeling missen kan het verschil zijn tussen
Je bent er bijna… Nog even je gegevens invullen