#272 – Het kan wel – procedures hebben en klantgericht zijn

LTB plaatje - 272

In veel organisaties – en branches – stikt het van de procedures en regels. En vaak vertalen die zich naar een organisatie die werkt op basis van ‘kan niet’ en ‘mag niet’.

Karin geeft een persoonlijk voorbeeld uit de zorg. Je herkent het verhaal misschien: kastjes en muren. En intussen heb je klachten, maak je je zorgen en kom je niet verder.

Maar wat nou als je de klant wel centraal zou zetten? Wat zou je dan kunnen doen en hoe zou jouw dienstverlening er dan uit kunnen zien? Dat is de bedrijfskundige uitdaging waar we met onze organisaties voor staan. En dat bespreken Karin en Marischka in deze aflevering van de DNHS podcast Let’s talk Business.

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Deel deze podcast:

LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
Twitter
50%

Je bent er bijna… Nog even je gegevens invullen

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.
Ook wij haten SPAM! Jouw gegevens zijn veilig bij ons!

Meer weten over onze Fast Track MBA opleiding?